DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • SSL Bezpieczne zakupy

  • 30 dni na zwrot towaru

  • Szybka wysyłka

  • Darmowa wysyłka

  • Fajna obsługa

Co należy zrobić jak paczka nie dotarła na czas lub jest uszkodzona ?

1.Co należy zrobić w momencie gdy paczka nie została dostarczona na czas przez firmę kurierską?

  • Każdy Klient po nadaniu przez nas paczki otrzymuje na adres mail numer przesyłki.
  • Paczka kurierska InPost powinna dotrzeć do obiorcy nie później niż w dwa dni robocze od jej nadania. 
  • Posiadając numer listu przewozowego paczkę można śledzić na stronie:
    InPOST: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek b można skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 722 444 000

 

2. Co należy zrobić w momencie paczka została do mnie dostarczona, a produkty znajdujące się w środku są uszkodzone ?

INFORMACJA DLA PACZEK INPOST:

  • Jeśli po otrzymaniu paczki i jej rozpakowaniu, nie później niż 24h od momentu dostarczenia paczki okazało się, że produkty będące w paczce są uszkodzone należy założyć reklamacje do firmy InPost wypełniając formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
  • Paczka nie może być oklejona w taśmy InPost, jeśli zobaczycie Państwo taśmy innych firm niz Makitu.pl tzn, że paczka została przez kogoś otwarta i należy szczególnie się jej przyjrzeć. 
  • Jeśli wystąpią w paczce jakieś uszkodzone produkty, należy wypełnić wraz z kurierem protokół szkody. Oryginał protokoły szkody należy zachować dla siebie oraz przesłać zdjęcie lub skan na maila reklamacje@makitu.pl w celu poinformowania nas o zaistniałej szkodzie.
  • Firma kurierska InPOST ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl